miercuri, 30 septembrie 2009

Maia la doctor

Ma grabesc sa-mi laud fata pe blog:) Tocmai ce m-am auzit la telefon cu Madalina care a fost la un control general cu Maia (controlul de 7 luni cum i-am tot zis noi prin casa in ultimele zile:D)
Asadar, un checkup de-o ora cu tot tacamu: pupile, plamani, culoarea pielii, atentie, timp de raspuns etc.

Concluzii: la partea de vorbire bebeceasca-ghe, ghi, da, di- e la un nivel de circa 9-10 luni
motricitate- mai precis felul cum apuca lucrurile si cum isi coordoneaza miscarile- nivel 9-10 luni
stat in fund-e in urma cu o luna- circa 6 luni. Recomandare sa stea mai mult pe burta si in fund:)

In rest e sanatoasa tun! :)

PS: am fost la un alt pediatru decat al Maiei. Nu ca nu am avea incredere in al nostru, dar am vrut si o alta opinie. Oare am fost nedrepit fata de doctorul nostru? sper sa nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu