joi, 3 septembrie 2009

Botezul Maiei


Cu o intarziere de doua luni :( (pe 4 iulie a fost evenimentul) iata si cateva poze de la botezul Maiei..atat cat sa va faceti o idee despre cum a fost dar si cum s-a simtit Tzinchi a noastra




Oare ce-mi tot canta preotul ala din cartea aia mare?

De ce ma dezbraca nasii? Trebuie sa ma imbrac cu altceva?

Nu, nu, nu-l lasati...ce-mi face nenea asta barbos...???

Woa, woa...de ce tocmai euuuuu! Nu-mi placeeeeeeeee! lasati-ma in paceee Woaaa, woaaaa, vreau la mamaaaa!
E mult mai bine in brate la nasa

A inceput petrecerea cu mami si tati deschizatori de drumuri...

Tati a dansat-o pe Nasa Claudia- (Mami si nasu au dansat si ei ca sa nu se simta pe dinafara:))

Pe la trei jumate noaptea am facut ochi mari si m-a luat tati in brate. Atunci m-am simtit ca o mica printesa pentru ca toate lumea era cu ochii pe mine si ma aplauda...

Cel mai bine tot la mami in brate e....
PS: ca orice domnisoara care se respecta am schimbat mai multe tinute:) Alte poze in postari viitoare...Mami te iubesc mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu