miercuri, 20 mai 2009

Ai tras un partz? Bravo tati!

Am rumegat mult pana sa scriu aceste randuri! hmm...o fi moral, etic, e subiect tabu, cine stie...Poate pe un altfel de blog, postarea asta ar fi murit inainte de a se naste. Aici insa nu, ca doar se uita mamici si tatici...

Vine o perioada in viata fiecarui parinte cand ajunge sa se bucure de cele mai simple lucruri. Ce casa, ce masina, ce super salariu sau vacante prin nu stiu ce paradis uitat de lume. Nu tata! De cand s-a nascut Maia, noi am lasat deoparte toate gandurile astea necurate, care oricum erau departe de noi, si ne-am concentrat atentia asupra chestiunilor mult mai simple, care ne sunt la indemana si peste care, uneori, chiar foarte des as putea spune, sarim mult prea usor.
Spre exemplu acum suntem in perioada in care ne bucuram pentru cea mai mica basinica pe care-o trage Aluna, pentru un simplu ragait, dar care pe ea o ajuta enorm, sau pentru orice caca pe care il gasim noaptea sau dimineata in scutece... Fara supozitoare cu glicerina sau alte stimulente. Tot aici se cade sa-i multumim si celui care a inventat "Batista sugarului"!

Asadar Maia ai tras un partz? Bravo tati!

PS: Ironia sortii e ca acum ii incurajezi sa faca toate astea si, peste cativa ani, cand pozezi in familia perfecta la restaurant, te trezesti cu al tau pitic ca trage un ragait sau vreun partz de toata frumusetea, de-ti vine sa intri sub masa de rusine.

6 comentarii:

  1. ce dragutz!
    Sa stii alex, k aici nu intra doar mamici si tatici. Uite, spre exemplu, eu nu sunt parinte, dar sunt impresionat de cat de mult te implici tu in "meseria" asta de tatic...(sper sa nu fie doar pe blog!) Mie, sincer, o basinik, nu k mi se pare ceva banal, cred k e si rusinos. Dar la modul cum o descri tu, e chiar impresionant! :) Si chiar te cred k te bucuri si pentru fiecare ragait. Mai ales k, din ce am auzit eu, e foarte sanatos pentru aia micii... Important e sa nu o imitzi pe Aluna!...Glumesc! Nic

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am putut face un barbat care nu e parinte (inca) sa puna un comentariu, mai ales ca e vorba de Nic (frate mai sunt sperante pentru tine:) Glumesc deisgur!

    Da, tocmai asta e, ca e super sanatos pentru pitici sa faca toate lucrurile alea, pentru ca daca nu o fac la timp, ajung sa se chinuie. Si crede-ma, e mai dureros pentru tine ca parinte sa-ti vezi puiul chinuindu-se si sa n-ai cum sa-l ajuti. Furnicaturi, inima care-ti pompeaza din ce in ce mai tare etc!

    Multumim inca o data pentru aprecieri!

    PS: cred ca bate Sahtiorul!ia Luce cupa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, când am citit titlul am fost convinsă că asta ţi-a spus tie copilul :). Inseamnă că e încă mică. Aştept cu drag sa vezi ce fain e când te felicită pentru acelasi lucru :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne cat de tare ne bucuram si noi de asta:)))
    Noi nu ii certam pentru lucrurile acestea, dar... pentru ca mereu exista un "dar", incercam sa ii invatam ce se face, ce nu e frumos sa faca... din astea.
    Uneori ne reuseste, alteori nu... asta este , principalul este sa fie liberi, fara constrangeri ca rezultatele intarzie si mai mult asa:))
    Viata e frumoasa!
    Multumesc pentru cuvintele frumoase de la moa pe blog.
    O zi minunata va doresc alaturi de "Aluna"voastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. @diana

    Da, e inca un pui Maia, are aproape trei luni...

    asa te felicita? Ce tare...:))) nu stim totusi daca vrem sa ne felicite:))

    @Gabriella

    Gabi, sper ca nu s-a inteles ca o certam pentru lucruile astea, dimpotriva...:) Cand o fi mai mare, iti dai seama ca o sa-i explicam ce e bine sa faca in public si ce nu:)
    d-asta am pus si PS-ul cu ironia sortii:)

    Ai un blog tare frumos, ludic, exact pe gustul unui copil...felicitari si multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce o sa va distrati peste cativa ani cand o sa cititi postarile astea! Cred ca si amintirile astea reprezinta farmecul de a fi parinte. Si apropo de constipatia bebelusilor, eu am plans de cateva ori de mila lui David cand il vedeam cum se chinuie sa faca caca.
    Pupici pentru Aluna

    RăspundețiȘtergere