miercuri, 8 septembrie 2010

10 lucruri care-i plac

Nu stiu daca am primit aceasta leapsa de la Cata care vroia sa stie ce mai face scumpa mea Maia, dar oricum vreau sa va impartasesc ce-i place ei foarte mult. In ordinea importantei de la 1 la 10:

-sa DANSEZE (o sa pun si o filmare odata)...le are rau fata, mai ales pe alea cu folclor
-sa se joace pase cu mingea, orice fel de minge (jur ca daca era baiat ajungea fotbalist)
-sa se joace v-ati ascunselea in casa dupa draperii
-sa-si pupe animalele din carte
-sa ne pupe pe noi
-sa se plimbe cu masina, eventual pe scaunul din fata
-sa-mi cotrobaie mie prin acte
-sa se joace in nisip
-sa urce scarile de la casa
-se fie plimbata in carucior

PS: nu vreau nici un premiu
PS: o sa o vedeti in curand si pe Maia

4 comentarii:

  1. Poze cat mai curand sa pui cu ea, ca eu tot bebelus mi-o inchipui si la ce citesc aici e o mica Alexutu care face numai prostioare

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa pun in curand sa o vedeti. Intr-adevar imi seamana ca doar e a mea, iar prostioarele sunt curiozitati copilaresti. E foarte incapatanata

    RăspundețiȘtergere
  3. hai, alexutzu o data cu pozele alea!

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere