miercuri, 27 ianuarie 2010

Tzinchi style!

E zece noaptea, abia am ajuns acasa din oras. Beau o bere si ma gandesc inca la licenta pe care am dat-o azi la 15.00 intr-un amfiteatru de la etajul 3 de la facultatea de Chimie, la Universitate. Yap, LICENTA! examen pe care trebuia sa-l dau acum 4 ani...deh, ma urnesc mai greu, ce vreti de la mine:) (Maia, sa nu faci ca tata...ca nu e bine). Sper ca-l iau, am scris ceva...am si invatat pe rupte in cele 2 sapt si ceva cat mi-am luat liber...pana atunci stiu ca nici n-am mai scris pe blog dar va dau in premiera cateva coafuri ale lui Tzinchi, sa va bucurati de ea!


UPDATE: am luat LICENTA!












PS: Maia merge in patru labe din ce in ce mai bine, zice BEBE- o papusa de-a ei- si se ridica singura in patut :) Ce mandrii suntem de ea...imi creste inima mai mult decat 10 licente la un loc!!!
Bravo tati!

PS2: acum ii dau dreptate Catalinei, mi-a zis odata ca bebeii se schimba. Ma rog fizionomia lor. Maia s-a schimbat, nu mai e bebe, e copil!

PS3: MADA! Avem un copil tare vesel!

5 comentarii:

  1. Aveti o fetita superba, sa va traiasca si sa va bucurati de ea! Unde mai pui ca este si in ton cu moda :D...super coafuri! Daca doriti sa va relaxati putin impreuna cu ea, va invitam sa participati si la concursul nostru, in care puteti castiga 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor. Gasiti mai multe detalii aici: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrea ca toti copiii sa fie la fel ca Maia, fericiti si inconjurati de dragoste! :) In acest sens, noi am incercat sa intindem o mana de ajutor unor copii talentati, asa ca am lansat campania Cards of Joy. Vrem sa trimitem zece copii care iubesc pictura, dar lipsiti de posibilitati financiare pentru a-si cultiva talentul, intr-o tabara de creatie. Cum pot fi ajutati: tot ce trebuie sa faceti este o mica fapta buna, pe care apoi sa o descrieti pe http://cardsofjoy.heidi-chocolate.com/ . Astfel, la 250 de gesturi frumoase inscrise pe site, un copil va pleca in tabara.

    Speram sa gasiti un pic de timp sa descrieti o fapta buna pe site, ca sa putem face o bucurie copiilor! Va puteti incuraja si prietenii sa continue lantul de fapte bune inceput de dvs, transmitandu-le codul unic primit de inregistrare.

    RăspundețiȘtergere